zondag 30 januari 2011

witte tanden

Ik begin mijn blog met verkleurde tanden. Veel mensen kampen met verkleuringen van tanden en kiezen. Ik heb nu een tandpasta gevonden, die daadwerkelijk die verkleuringen tegen gaat.
De BriteSmile Professional Whitening tandpasta (te koop bij Wit) De gepatenteerde whitening formule met Calprox helpt u weer uw maximale witheid terug te krijgen.
Veel tandpasta's die je in de winkel koopt beschadigen het glazuur. Bij deze pasta vindt het witmakende proces plaats via een zacht chemisch proces dat absoluut veilig is voor uw tanden en tandvlees.

Hoe te gebruiken?
Poets ‘s ochtends en ‘s avonds grondig met BriteSmile tandpasta. Gebruik een droge tandenborstel en poets met uw eigen speeksel voor een optimaal resultaat. Na het poetsen de mond spoelen met water.

Ik ben er heel tevreden over. Iedere keer als ik poets, word ik er heel vrolijk van. De tandpasta is niet goedkoop, € 22,--, maar je doet er lang mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten