woensdag 31 augustus 2011

White Glo

Al een tijdje zocht ik naar deze whitening toothpaste. Omdat ik hoorde dat dit product in Griekenland te koop was, gewoon bij de supermarkt, heb ik er tijdens de vakantie naar gezocht.
En inderdaad, en nog in 3 varianten ook. Ik heb white glo genomen, maar er was er ook één speciaal voor koffie/thee/wijn-drinkers en een kruidenversie. In het pakketje zit een speciale tandenborstel en interdentaal borsteltjes. En natuurlijk  de tube. Hij ruikt en smaakt heerlijk. Ik ga dit product proberen.
Op deze link is een filmpje te zien.
White Glo is een van de marktleiders in whitening tandpasta van Australië en het bleken van tanden markten. De originele White Glo whitening systeem is het snelst verkopende Australische whitening systeem - de verkoop van meer dan 1 miljoen stuks. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten