vrijdag 18 maart 2011

gezwollen ogen

Als je net als ik nu, een oogcreme gebruikt, die al een tijdje in je kastje ligt, loop je de kans dat deze niet meer goed is en dat je met rode, gezwollen ogen rondloopt. Dat is mij overkomen, en ik ga vanavond uit eten en morgen heb ik een feestje. Geweldig. Wat moet ik met die dikke, rode en branderige ogen? In dit geval vind je bij de Bodyshop het antwoord. Een creme voor de ogen die eigenlijk meteen verzachting geeft. Het is de Aloe Vera Eye defence. Deze is mij in de winkel aangeraden. Toen ik thuis kwam heb ik meteen mijn oogmake verwijderd en deze creme lichtjes ingeklopt met de vingertoppen. Heel even wachten, en dan is het resultaat merkbaar. Het branderige gevoel verdwijnt meteen, de zwelling heeft iets langer nodig. Maar vanavond kan ik in ieder geval met make up op naar mijn etentje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten