vrijdag 17 juni 2011

geshopt

Ik  heb weer een paar mooie aankopen gedaan voor weinig geld.


Het zijn hele mooie kleuren, eindelijk een Natural en een Fox Nox. Het merk is mooi in de stift verwerkt. Leuk detail, wat ik nog niet eerder heb gezien.

Verder kocht ik nog lack Apropos Apricot, Yes Sirl, Hip Queens Wear Blue Jeans. De kleuren passen heel goed in mijn herfsttype-waaier.
Het merk Catrice koop je bij het Kruidvat. Ik heb Catrice leren waarderen sinds ik dit weblog heb. Eerst keek ik er nauwelijks naar om, maar nadat ik wat meer op zoek ik ging betaalbare make up, ben ik echt gevallen voor Catrice-spulletjes. De kleuren wisselen heel snel en passen bij de mode en de seizoenen. In feite kun je bij ieder shirt een nagellakje kopen, want voor de prijs hoef je het niet te laten. € 2,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten