zaterdag 5 februari 2011

Kleuranalyse

Enige tijd geleden besloot ik een kleuranalyse te laten doen. Ik droeg veel zwart, vond dat veilig. Soms kocht ik ook wel eens iets rose, of een ander fel kleurtje, maar ik voelde me er nooit echt prettig in.
Ik had afgesproken bij Annette thuis. Zonder make up en met een neutrale kap om mijn haar, hield zij kleurige doeken bij mijn gezicht. Het duurde niet lang of ik zag zelf ook wat sommige kleuren met mij deden. Rode vlekjes kwamen sterk naar voren en ook rimpels. Bij andere kleuren verzachtte de rimpels juist. Hmmmm. Dat moet ik hebben natuurlijk.
Conclusie: ik ben een herfsttype. Onderstaande kleuren passen goed bij mij.
Herfsttype-kleuren
Thuisgekomen heb ik mijn kast heel kritisch bekeken. Bijna niets van de inhoud had de juiste kleur. Van Annette kreeg ik een handige waaier mee, die vanaf dat moment altijd in mijn tas zit.
Waaier_herfst2
Inmiddels is dat veranderd, mijn kledingkleur past bij mij, mijn make up is aangepast en nagellakjes passen weer goed bij mijn kleding.Tassen, schoenen en haar, alles is onderling uit te wisselen. Alles past bij elkaar.  Zelden heb ik nog maar een misser.
Kleuranalyse is een  echte aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten