vrijdag 1 juli 2011

ontharen

Nu de zomer volop aan de gang is, willen we mooie gladde benen. Wanneer je je benen scheert heb je meestal de volgende dag alweer scherpe puntjes. Ook met cremes (wat ik vorig jaar geprobeerd heb) komen de haren snel weer terug. Als je naar het strand wil en je hebt net met een chemisch product je benen behandeld, is het niet prettig om dan meteen in de zon te gaan. Je huid kan geirriteerd raken. Door te epileren krijg je een gladde huid tot wel 4 weken lang. Dat komt omdat het langer duurt voordat het haar teruggroeit als het vanaf de wortel  wordt verwijderd. Bovendien groeit het fijner en dunner terug dan daarvoor.

Ik heb vandaag de Silk-épil 5 van Braun gekocht.

Het is een hele fijne epilator met een extra opzetstuk voor te scheren. Ik vind de oksels epileren nog iets waar ik heel erg tegenop zie. Nu heb ik één apparaat voor te scheren en te epileren.
Wat ook super handig is, is het Smartlight. Het Smartlight verlicht het gebied dat wordt geëpileerd, zodat zelfs korte en fijne haartjes zichtbaar worden en niet over het hoofd worden gezien. Ook zit er in de verpakking een ijshandschoen. De ijshandschoen koelt vóór het epilerende huid af en kalmeert de huid na het epileren. Kortom Braun denkt heel erg mee.

Trouwens, als je deze Silk-épil 5 koopt voor 4juli, krijg je nog Douglas-bonnen. Let op, actie loopt af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten