zondag 3 juli 2011

vakantiestress

Het is juli en de vakantiestress slaat toe. Inpakken, schoonmaken, dingen vergeten. Vakantie moet leuk zijn, maar levert vaak vooral veel stress op.
Wat mijn verzorgingsproducten betreft begin ik al geruime tijd van tevoren een tas  te vullen. Ik hang die tas ergens op waar ik goed bij kan. Telkens als ik iets heb wat ik echt mee wil nemen op vakantie, dan doe ik dat al in de tas. Ik heb genoeg andere spullen ter vervanging hoor. Zo voorkom ik dat ik mijn lievelingsproduct uiteindelijk vergeet, of niet meer weet dat ik dat echt wilde meenemen. Bijvoorbeeld speciale kleurtjes, glittertjes voor mijn nagels, of waterproof mascara enz. Ook probeer ik halflege flesjes te verzamelen (in verband met het gewicht in de koffer). Alleen voor zonnebrandproducten neem ik de volledige fles mee. Bodybutters en douchegels, halfvol zijn lichter. Ik moet een goede keuze maken omdat ik maar één geurlijn mee kan nemen. Ik begin daar al vroegtijdig mee.  Vandaag heb ik een haarproduct gekocht. Het is een zonbescherming van Goldwell. Die gaat meteen in mijn tas.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten