zondag 27 februari 2011

review Retinol

Ik heb een paar producten opgemaakt en over retinolcreme van Roc wil ik nog wat zeggen. De creme is mij goed bevallen.Hij smeert goed uit en is zuinig in gebruik. Hij ruikt iets minder aangenaam. Dat komt geloof ik omdat ze er zeealg in hebben verwerkt. Ik merkte de eerste paar dagen wat gevoeligheid in de vorm van lichte prikkels. Na een aantal dagen was dat verdwenen. De huid is zacht en het lijkt er op dat de fijne lijntjes naast de mond, iets minder diep zijn.

Gisteren was ik bij de Bodyshop. Nieuw was de Natrulift: verstevigende dagcrème. De granaatappel was hun antwoord op retinol. Een verstevigende dagcrème met granaatappel die de huid verzorgt en lijntjes en rimpels minder zichtbaar maakt. Speciaal voor de tekenen van huidveroudering. Resultaat vanaf de allereerste dag. De prijs is ongeveer gelijk € 19,00. Ik ga deze lijn proberen. Ze hebben een aardig startsetje waarin dag- en nachtcreme en reiniging zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten