donderdag 19 mei 2011

Beauty50plus close-up

Het leek mij leuk om via een close-up wat meer over mezelf te vertellen. Daar gaan we dan

Mijn make up
Dagcreme: Clinique
Oogcreme: bodyshop wise woman
Nagellak: W.I.C.
Mascara: Clarins (vanwege het kleine borsteltje)
Tools: krultang Braun Satin Air
Op mijn nachtkastje: voetcreme Yves Rocher
Onmisbaar: wenkbrauw sjabloontje

Mijn geheim:
Motto: "Ik ben niet oud, ik ben vintage" (Elly Koot)
Vitamine: biergisttabletten
Make up-tijd: 20 minuten (maar kan korter en ook veel langer)
Dieet: Sonja Bakker
My hideway: Papegaaienopvang Veldhoven

Mijn inspiratie:
Icoon: Angela Groothuizen
Mijn mantra: "waren we maar weer negentien en diep ongelukkig".

Mijn favorieten:
Snack: kaassouffle
Song: you can't always get what you want
Brainfood: studie rechten
Douche: Rituals Touch of sunrice
Workout: your shape fitness evolved
Geur: Aqua di Parma
Boek: Het Bloedend Hart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten