zondag 1 mei 2011

Cellulitis (Sinaasappelhuid) (3)

Ik kom terug op mijn kuurtje met Weleda Berkenolie. Ik heb het nu precies 1 maand geprobeerd en mijn flesje is op nu. Goed moment om er op terug te komen. Allereerst moet ik zeggen dat het mij goed is bevallen qua resultaat maar ook qua prijs. De berkenolie heb ik gekocht voor € 10,-- bij De Tuinen. Ik heb eenmaal per week gescrubt met een eigen product: scrubcream van de Boddyshop of met een handschoen. Ik heb niet iedere dag tweeemaal gemasseerd met de olie, soms vergat ik het gewoon. Toch is het resultaat goed te noemen. Ik heb vandaag echt met een vergrootglas gekeken en ik zag dat de bultjes allemaal verdwenen waren. De huid is glad, wel zijn er nog wat vlekjes te zien. De vlekjes zijn mogelijk een ander probleem.
Ik heb wel minstens tweemaal per week gesport en vooral veel oefeningen gedaan voor benen en armen (lunges) en geen witte wijn gedronken. Kortom een aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten