zaterdag 30 april 2011

make up bij Kruidvat

Vandaag was ik even bij het Kruidvat, omdat alle make up dit weekend met 50% korting is. Het was erg druk bij de make up. Ik hoorde een paar meiden klagen dat ze al weken zochten naar  de cracking top coat van Essence. Ook de gel  eyeliner hadden zij nog niet gezien in de schappen van hun Kruidvat. Ik heb die ervaring inmiddels ook. Al wekenlang wordt er niets bijgevuld. Wat je dan voor 50% korting kan kopen is minimaal.
Nu was ik laatst in Barendrecht bij het Kruidvat, en tot mijn verbazing puilden daar de vakken uit van alles.  Alle kleuren, ook de sunclub-serie van Essence, Gosh en Catrice e.d. Raar is het wel. Alles wat in Rotterdam al wekenlang niet bijgevuld wordt, ligt hier volop in de schappen. Ik weet niet hoe het komt, maar als je iets niet kan vinden in een grote stad, ga dan eens kijken in een winkelcentrum in een nieuwbouwwijk.  
Nog een tip. De make up-kwasten van Gosh kun je nu ook met 50% korting bij het Kruidvat kopen.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten