vrijdag 1 april 2011

Cellulitis (Sinaasappelhuid)

In mijn stukje "voorjaar" heb ik al iets geschreven over cellulitis. Nu april begonnen is, vind ik het tijd worden om het serieus te gaan aanpakken. Ik wil namelijk straks in badpak of zelfs in bikini met een mooie huid. Ik neem daar de hele maand april voor, maar ik zal tussentijds rapport uitbrengen. Als deze inspanning resultaat oplevert, dan ga ik natuurlijk verder.
Het is de bedoeling om gericht oefeningen te gaan doen, sculpting en toning. Daarnaast ga ik de huid van armen, benen en heupen scrubben om zo de bloedsomloop te stimuleren. Weinig vet en suiker gebruiken en geen witte wijn. Daarnaast ga ik berkenolie van Weleda gebruiken om tweemaal per dag te masseren. Weleda belooft het volgende:
Jonge berkenblaadjes, rozemarijn en muizedoorn stimuleren samen in Berken Cellulitis Olie de stofwisseling van de huid en houden het vochtgehalte op peil. In combinatie met massage, beweging en gezonde voeding zorgt de olie binnen een maand voor steviger en gladdere dijen, heupen en bovenarmen.
Werking:
Berken Cellulitis Olie is een verzorgende huidolie die de huidstofwisseling bij cellulitis ondersteunt. De olie is een uitgekiende combinatie van actieve plantenextracten die de vetafbraak in de onderste huidlagen stimuleren en de afvoer van afvalstoffen en vocht activeren. De toegevoegde tarwekiemolie en het olie-extract van de rozemarijn bevorderen de doorbloeding en ondersteunen het herstellend vermogen van de huid en het bindweefsel.
Over twee weken kom ik hierop terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten