vrijdag 8 april 2011

Clinique (2) review

Het 3-stappen systeem van Clinique heb ik ruim een maand gebruikt. Over het algemeen ben ik tevreden. Alles was totaal geurloos, en allergie getest. Ik hou wel van geuren. Ik moet wel wennen aan de facial soap, omdat ik het liefst mijn gezicht reinig op de bank in de kamer. Nu haalde ik eerst mijn make up er af met een milk, daarna gebruikte ik de soap en de lotion.  De soap was te weinig in vergelijking met de rest van het setje. Ik was er zo doorheen. Het kan zijn dat ik teveel gebruikt heb. De lotion is heel fris, prettig en zuinig in gebruik. Moisturizing lotion verzacht, is fris maar lastig uit het flesje te halen. De laatste restjes krijg je er niet uit. Ik heb een spateltje gebruikt, maar niet iedereen heeft dat natuurlijk. Misschien moet dat er bijgeleverd worden.
Conclusie: fijn product, maar het vereist een andere routine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten