maandag 18 april 2011

hand & body cream

Vorig jaar tijdens de vakantie kocht ik in Turkye een hand en body cream van d'Olive. Ik had deze creme al een tijdje uit het oog verloren (zat in mijn sporttas) en nu heb ik hem weer herontdekt. Dit is zo'n heerlijke product, dat ik er toch nog iets over wil schrijven.
De olijfolie in deze hand en body creme heeft een hoog gehalte aan vitamine E en anti-oxiderende eigenschappen, het voedt en beschermt de huid tegen de externe factoren die kunnen leiden tot veroudering. De creme is dermatologisch getest en kan veilig gebruikt worden op een gevoelige huid. Deze hand en body creme hydrateert je huid intensief en maakt een droge huid zacht en soepel. Ook geeft het een natuurlijke  glans aan je huid  Een perfecte lichaamsverzorging dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten